Bunlar , onların son sözleriydi


 
 

01. Postanede bana ait bir koli var mış . Onu almaya geldim...

02. O irmikleri neden aldın Seher? Helva mı yapacan?

03. Korkma hanım...! Bu saatte kapımızı kim çalacak?  Tanıdık biridir...


04. Hayatımda hiç bu kadar güzel bir yemek yememiştim...

05. Yalan söylüyorsam şuracıkta öliiyim...

06. Tahliye mi oluyorum imam efendi?

07. Gel abi ... Burası boyu geçmiyo...

08. Arabayı neden bu kadar yavaş kullanıyorsun ?    (Bir kız erkek arkadaşına  söylüyor)

09. Gelen şey köpek balığına ne kadar da benziyoo...

10. Hep birlikte gelmeye cesaret edemezler.

11. Gurup Projemizin teslimi yarındı  di mi...

12. Korkma ben attığımı vururum.

13. Abi, şeytan doldurur...

14. Karıcım, son günlerde biraz kilo aldın galiba?

15. Elektrikçiye ne gerek var canım ,  ben şimdi hallederim...

16. Atlasam bir şey olmaz di mi?..

17. Oğlum lan şu herife ayı deme  bak  ...!

18. Dur  .. basma o düğmeye ...!

19. Hanııım, bi kibrit yak da bakalım bu ne kokusuymuş.... !

20. Aya bak aya !!     Kamyon farı gibi...

21. Yaklaşırsanız atlarım...

22. Baba... Ben hamileyim.

23. Komutanım burayı beklemek çok saçma ama

24. Evladım beni karşıdan karşıya geçirir misin?

25. Bakın çocuklar ...  Bu deney seti  , kapağı açıldığında güvenlik önlemi olaraktan
elektriği keser.

26. Çavuş...  bu fitilin uzunluğu ne kadardı?

27. Bence burada mayın yok

28. Abiii, formating drive C ne demek?

29. Gel bak Pentagon'u hack ettim!

30. Yok merak etme, formatlamam hard diskini, biliyom ben bu işi...

31. Bak, işlemciyi çıkar, kabloyu 220 Volt yazıyo ya, heh, oraya tak!

32. Arkanda ayı var!

33. Sevgilim, abin bizi böyle görse ne yapardı?

34. Kanın yerde kalmayacak!

35. Merak etme bizi vuramaz, menzilin dışındayız...

36. Yok oğlum .... !    Elektrik  gelmiyo şu anda...

37. Kadranda 260 kmh yazıyo ama ben bunu geçerim hoca...

38. Bungee jumping çok zevkli bi olaymış  ya...!

39. Boeing 747'lerin kaza olasılığı binde birmiş, iyi uçağa bindik ha...

40. Tüplerimiz sigortalıdır hanımefendi, bakın deniyorum...

41. Korkma, bu tünelden yıllardır tren geçmiyor...

42. Sayin Milas halkı, huzurlarınızda ilk doğalgaz ocağını yakıyorum...

43. Abi çevremizde fazla polis yok, teslim olmayalım, kaçalim abi...

44. Anne, az önce üzerinde kızılay olan dolaptan bonibon alıp yedim...

45. Bu "çuf çuf" sesi de nereden geliyor?

46. Sarı kabloyu kesicem di mi?

47. Benj sarhojz   feyğlan  değilim   lannnn  !      (direksiyon başında)

48. Bak şimdi telefonu elektrik prizina nasıl bağlıcam!

49. Abi, namludan bakınca dolu olduğu anlaşılıyor mu?

50. Tutmayın lan beni, bittin oğlum sen!!!

51. Su şişesinin üstünde neden "Siyanür" yazıyor?

52. Seni düelloya davet ediyorum.

53. Allaah! Adam çarpılıyo len, yardım edin!

54. Avizeler neden sallanıyor yaw?!?

55. Tadı biraz garip geliyo, son kullanma tarihine bi baksana.

56. Aaaa, kara kediye bak ne şirin...       (merdivenin altından geçerken)
 
 57. Yaw bu kapuskanın neyi var böyle.

58. Karokoldan bu kadar korkmayın yaw... Muhtemelen bi imza için
çağırıyorlardır...

59. Ne diyoooon lan sen siiiiibop...

60. Komando ormanda ne bulsa yemeli...Komando Ormanda ne bulsa
yemeli...Komando ormanda ne bulsa yemeli...

61. Yaw bunların hangisi benim romatizma ilacım?

62. Yaw bu kadar korkma Neriman.Sen hiç teleferik kazası duydun mu?

63. Kıpırdamazsan saldırmaz...Hiç kıpırdama...

64. Niye öyle bakıyorsun Muammer?

65. Lan oğlum rus ruleti öylemi oynanır dur da göstereyim...

66. Bak Sadıkçığım seninle ilgili bir dedikodu duydum ama önce sana sorayım
dedim. Sahi senin Kontrgerilla ile ilişkin var mı?

67. Artık demokrasiye geçtik oğlum. Darbe marbe olmaz.

68. Müjdemi isterim Turhan abi. Bir kızın daha oldu...

69. Yalan söylüyorsam şuracıkta öliim...

70. Yaw şuna bak, ne kadar gerçekçi bir oyun....

71. Abi bu yeni aldığım modem için paratoner taktık, bişey olmaz.

72. Help help borgkkkkkggggggz   help help  !!!     (hehe turiz karı bize el sallıyo)

73. Patron yaaa; bu maaş yetmiyo yaaa; zam yapsana?

74. Senin için ölebilirim...

75. Hoha agam soninda devlet babo köyümüza el attı... Bah uçahlarla hediye
atıyolar...

76. Bak oğlum    ..   hani akşamları HARLEM`de dolaşılmazdı? Mis gibi dolaşıyom
işte...

77.  Shhhht... Sessiz olun...!  Şoför uyuyo...

78. Yaw karıcım koskoca TİTANİK bu ...    hiç batar mı....!
 

79. Vaqqus abi senin için öle böle diyolar... Doğru mu?

80. Abiii, FORMAT /U ne demek?

81. Yok merak etme, formatlamam hard diskini, biliyom ben bu işi...

82. Ufacık çocukta bıçak ne gezer? Ben sataşçam walla...

83. Bu kutunun içinden TIK TIK sesler geliyor yaw...

84. Bak ellerimi bırakıp bisiklet sürebiliyorum...

85. Ne tatlı, ısırır mı?

86. Sen belediye otobüsü deyip geçme baya hızlı gidiyor bunlar...

87. Eşhedüennailaheillallah...

88. Bu külüstür 200 yaparmı..?

89. Arkamda duracağına gel de uçurumun manzarasını seyret..

90. Durumum çok mu kötü doktor bey...

91. Çocuğum oynama şu arabanın el fireni ile..

92. Uçak sanki çatımıza düşecek...

93. Hani kontrol kalemi bozuk degildi..

94. Doktorun her dedigini yaparsak açlıktan ölürüz  ...   ye dostum ye..

95. Hii.!!     Kocacığım .... Sen Ankarada degil miydin.?

96. Bu telde elektirk var mı.?

97. Bu ilk deneyişim...

98. Ulan biz bugüne kadar kaç bomba imha ettik kes lan mavi teli...

99. Arkadaş....Biz denizde büyüdük ... gölde boğulmayız.

100. Şöfer bey birşey soracaktım..

101. Burası ne kadar karanlık önümü göremiyorum

102. Ben kırmızı ışıkta durmam..

103. Pilot şu anda kalp krizi geçirse..

105. Sevgilim saçmalama mağarada ayının ne işi var..

106. Dönme dolap niye durdu..

107. Şu cevizi de koparıyım da   inecem..

108. Bu akşam çok yedim galiba..

109. Ne uysal at bu..

110. Çatıya çıkıp anteni düzeltiyim..

- Bak simdi nasil solliycaz...

- Gel abi burasi boyu geçmiyo.

- Aya bak aya, kamyon fari gibi !!!

- Ben denedim korkmayin.

- Bak Kadri abi, suyun derinligi önemli diil, asıl iş atlamasını bilmek...

- Yav Hayrettin abi, burasi Galatasaray tribünü diil galiba...

- Vakkas abi. senin için öyle böyle diyorlar, dogru mu?

- Hihoha... Bak gelen sey köpekbaligina ne kadar da benziyor.

- Rasim abi, kafesin kapısı kapalı , değil mi?

- Nalan, bi kibrit yak da bak bakalım ne kokusuymus...

- Baba... Ben hamileyim.

- Yapma Satılmış abi, seytan doldurur.

- Rasim abi şu omzumu bi kütürdetsene  ..

- Sözünü geri alman için sana beş dakka veriyorum.

- Bu külüstür essahtan 200 yapiyor mu?

- Ben bunu bilir bunu söylerim Refik. Tren yolculuğu en güvenilir yolculuktur.

- Arkamda duracağina gel de uçurumun manzarasına bak kocacığım...

- Semra'cığım  bak  ..!  Arabanin ibresi 200'u gösteriyor.

- Valla bak sarhoş bile olmadim bacanak. Gel bir büyük daha devirelim sonra yola çıkarız.

- Korkacak bir şey yok sevgilim. Bir imza için karakola çağırıyorlar... Hepsi bu...
 

- Bak bu sana son traş olusum Refik abi. Peşin peşin söylüyorum bu sefer de oramı buramı kesersen bundan sonra başka berbere traş olurum haberin olsun.

- Ben öldükten sonra tablolarım çok para edecek Ayşegül..

- Boğaza gelip temiz hava almayı iyi akıl ettik... Çocuğum oynama şu arabanın el freniyle...
 

- Aaa evler ne kadar yakınlaştı  Perihan.!!     Sanki uçak çatılarin üstünden uçuyor. Aaaa...
 

- Operasyon başarıyla tamamlanmıştir.

- Elektrikçiye gerek yok. Ben şimdi hallederim...

- Öyle mutluyum ki. Gazetedeki yıldız falımda yüz yaşina kadar yaşayacağım yazıyor.

- Doktora neyin gerek yok. Beni üfürükçü Sabit hocaya götürün.

- Sssst çocuklar, simdi hepimiz birden sandalın öbür tarafina yüklenelim. Sandal batacak diye Selami'nin ödü kopuyor...

- Hani bu kontrol kalemi bozuktu? Bak ne güzel gösteriyor işte.

- Iddia etme Ebru'cugum. Fren sağdaki pedal bence

Hiç yorum yok:

Web Analytics