bazıları sarışın sever


İlk yemeğe çıkışımızda cep telefonu çaldı.
Elini çantasına attı. Kurcaladı, kurcaladı.
Telefon uzun uzun çalmaya devam ediyordu.
Bir türlü bulamadı.
Sonra o güzel cümle döküldü dudaklarından:
-'Evde mi bıraktım acaba?'
İşte o an aradığım kız bu dedim.


--------- --------- --------- --------- --------- ---------
Pişmanlık

Bilinçli tüketim, bilinçli üretimle olur

18.000 YTL kredi kartı borcum olduğunu öğrenen babamın ilk tepkisi;

- 'Keşke korunsaydım'
------------ --------- --------- --------- ------------ ---------

Altıncı his

-"6. His filmini izledin mi ? " dedim.
-Hayır ama çok övdüler dedi.
Bende filmin CD'si var, istersen vereyim izle, ben de
çok beğendim dedim.
-Şimdi izlersem bir şey anlamam, ilk 5 tanesini izlemem lazım önce
dedi.

Sustum.Gülmedim bile.
Artık görüşmüyoruz.
------------ --------- --------- --------- --------- --------- ---------

Öncelik

Evlenmeyi düşündüğü erkek arkadaşının
- 'benden önce biriyle oldun mu?' sorusuna,
- 'buraya gelmeden önce mi?' cevabını vererek evlilik umutlarını magmalara atan hatunun gerçek sarışın olduğunu söylememe bilmem gerek kaldı mı?
------------ --------- --------- --------- --------- --------- ---------


Suyu ısıt

Geçenlerde köyde komşunun evinin önünden geçiyordum.
Yaşlı amca yaşlı hanımına şöyle dedi:
-'Hanım suyu ısıt ; olursa olur , olmazsa çay demleriz.'
Hala gülmekteyim.
------------ --------- --------- --------- --------- ---------
Maalesef Kaybettik

Aniden fenalaşan annelerini apar topar hastanenin acil servisine taşıyan, ancak yarım saat sonra doktorun
- 'maalesef annenizi kaybettik' demesiyle
-'ulan nasıl kaybedersiniz koca kadını daha demin buradaydı!'
deyip doktoru bir güzel döven komşularım var duyurulur...
------------ --------- --------- --------- --------- --------- ---------
Ramazan geldi

Her zaman canım, aşkım diyen kocacığım Ramazan geleli beri,orucu bozulmasın diye bana 'kanka' diyor ya..
------------ --------- --------- --------- --------- --------- --------- ---------
Danger

Önümüzde ilerleyen tankerin üzerindeki 'DANGER' yazısını görüp de
- 'Allah'ın akıllısı, tanker yazacağına danger yazmış' diyen ve arkasından
kahkahalarla gülen teyzemi nerelere göndersem acaba?
------------ --------- --------- --------- --------- ---------


Kıbleye çevirin

Bu zamana kadar hiçbir şeyi alkışlatamamıştım kısmet bu güne imiş.
Lütfen o büyük alkışlarınız pilota-
-'Uçağı kıbleye çevirin, namaz kılacağım'
diyen gurbetçi vatandaşımıza gelsin.

Haberi gördüğümde ben öyle yaptım da.
------------ --------- --------- --------- --------- --------- ---------


Efendi Çocuklar

Lütfen bir alkış da benim anneme
zira kendisi geçen gün televizyonda zap yaparken, Aydın ve Fatih Ürek'i görünce,
-'Ben bunları çok severim, mankenlerle falan dedikoduları çıkmıyor,terbiyeli çocuklar'
dedi.
------------ --------- --------- --------- --------- --------- ---------

Bizim oradaki Carrefour´un ilk açıldığı zamanlar.
Mağazada anlık indirim duyurularını anons eden kişi şöyle dedi:
-'Pantolonları indirdik, orta reyonda sizleri bekliyoruz.'
------------ --------- --------- --------- --------- -------- ------------
Lise yıllarında Milli Güvenlik dersinde hocamız olan subay, sınıfın
güzel kızlarından birini kaldırmış ve ondan subay rütbelerini
küçükten büyüğe doğru saymasını istemişti.
Sıralamayı aynen yazıyorum:
-'Teğmen, üsteğmen, yüzbaşı, binbaşı, yarbaşı ve albaşı '
------------ --------- --------- -------- --------- --------- --------- ---------
Geçenlerde gittiğim düğünde takılan paraları anons eden şahıs aynen şöyle dedi:
-'Gelin hanım köşede, isteyen takabilir.'
------------ --------- --- ------------ --------- --------- --------- ---------
Arkadaşımın sevgilisi komiser. Geçenlerde ikisi arabada sohbet ederlerken;
- 'Bilmem kaç merkez, yolda üç tane or..pu var Tamam'
diye bir telsiz anonsu gelmiş.
Erkek arkadaşı çok utanmış ve hemen telsize sarılıp telsizin diğer
ucundaki memura;
- 'Bu ne biçim anons, malum kadın deyin biz anlarız' diye fırça atmış.
On dakika sonra gelen telsiz anonsu ikisini de kahkaha krizine sokmuş.
- 'Komiserim malum kadınlar or..pu degilmiş Tamam'
------------ --------- --------- --------- --------- --------- ---------

Hiç yorum yok:

Web Analytics