Çıktım Belen kahvesine , Baktım Ovaya................


Müzikli bir yere gitmişseniz , bulunduğunuz yerlerde müzik çalınıyorsa , ormancı olduğunuz öğrenildiği anda , şarkı söyleyen , yanınıza sokulur , " şimdi de ormancılar için söylüyorum " der ve başlar söylemeye :

-Çıktım Belen Kahvesine ,baktım ovaya ,

-Bay Mustafa çağırır ,Dam'oynamaya................

Nefis bir Muğla türküsüdür bu....

Melodisi ve hikayesi , sizi alır götürür bir köy meydanına , yıllar yıllar önceye..............

İşte , ilginç öyküsü ve ezgisi bu çok ünlü türkünün ...
devamını BURADAN izleyin...

1 yorum:

Fıkra Sevenlere dedi ki...

İyi geceler..
Belen kahvesini ve hikayesini bize yakın olduğu için biliyorum..Arada sırada gezmek gözlemesini yemek içinde uğruyorum..Bu arada:
Mal varlığı konusunda artan şikayetlerin yerinde izlenmesi ve halkın artan kaygılarının giderilmesi adına sizi sayfama bekliyorum.. Selamlar..

Web Analytics