EN SIK SÖYLEDİĞİMİZ YALANLAR


Senin için canımı bile veririm
Önemli olan ruh güzelliği canım.
Aaaa. Hoş geldin.Ben de şimdi sana geliyordum.
Bir kereden bir şey çıkmaz.
Yarın tamam.
Öğle tatili yapmıyoruz.
Hiç acıtmayacak.
Şimdi ben de seni arayacaktım.
Orijinal yedek parçası bu abi.
Telefon şehirler arasına kapalı.
Burada torpil geçmez.
Girilmez levhasını görmedim.
Yemeğe kalın.
Çok üzüldüm.
Her bedene uyar.
Davetliydik ama gitmedik.
Bu kızı kimler kimler istedi.
Herkese eşit zam yapıldı.
Her şeyin en iyisine layıksın.
Ben zaten böyle olacağını biliyordum.
Arkasından değil, burada olsun yüzüne de söylerim.
Bilsem söylemez miyim???
Ayıp ettin valla , kimseye söylemem ayol..
Çok kolay bir ders. Ben A almıştım.
Baba, bu dönem kitaplar çok tuttu.
Yedi göbekten İstanbul'luyuz.
Üç saatte Ankara'ya indik.
Paranın ne önemi var mühim olan insanlık.
Abi sen kapat, ben hemen arıyorum.
Kesinlikle kırılmaz.
Daha ucuza bulamazsınız.
Şimdi seni düşünüyordum.
Hayır efendim bu elbise çekmez.
Giyince açılır, merak etmeyin.
Çek bekliyorum , gelsin hemen yatıracağım.
Seni sevdiğim için yapıyorum bunları.
Kapatmam lazım, ocakta yemek var.
En doğru, en hızlı, en detaylı haberler için bizi izleyin.
Saat durmuş, çalmadı.
Yok canım, benim değil, arkadaşlar unutmuş.
Biz de şimdi içeri girdik.
Biz de tam kapıdaydık.
Aaa, sana en az beş e-mail gönderdim, almadın mı?
Sürekli arıyorum, düşmüyor.
En geç haftaya hepsini öderim.
Arayacaktım ama işler çok yoğun, kafamı kaldıramıyorum.
Abi ikinci köprüde bir basmışım, gösterge 225.
Bir tanesi sorun çıkarırsa, hepsini geri getir.
Hanımefendi , tabaklar tamamıyla ithal malıdır.
Kurtarmıyor abla, bak inan zararına satıyorum.
Müşteri: Garson bey kadayıf taze mi? Garson: Tabii beyefendi, daha bu sabah çıktı.
Elimde kalmamış beyefendi, siz girmeden biraz önce son parçayı sattım.
Bir kereden bir şey çıkmaz.
Yarın tamam.
Hiç acıtmayacak.
Şimdi ben de seni arayacaktım.
Telefon şehirler arasına kapalı.
Burada torpil geçmez.
Girilmez levhasını görmedim.
Her bedene uyar.
Bu kızı kimler kimler istedi.
Bilsem söylemez miyim?
Ayıp ettin valla, kimseye söylemem.
Ders çalışıyorum.

Hiç yorum yok:

Web Analytics