BABAM BEN GELDİM

Babam,Ben geldim...

kocaman kızın !

-İyi yaptın be kızım-

Diyemedin bana

Kahvenin önünden geçtim

Her zaman oturduğun sandalyen boştu

Karşılamaya da çıkamamıştın

Eve gittim,Kapıyı açmadın

Babam ben geldim

Kocaman kızın !

N'olur,Bırak sarılayım boynuna

Kokunu özledim

Peynirle karışık lehim kokunu

Gözlerini özledim

Yeşil yeşil

Ellerini özledim,

Babam ,Ben geldim

Kocaman kızın

Sana selam getiremedim kimseden

Gizlice kaçtım geldim

Anam iyi

Merak etme

Kardeşimle kalıyor

Özlem işe başladı

Onur okulda

Ben bildiğin gibi

Kafam bu aralar biraz karışık

Babam ,Ben geldim

Başıma yıkıldı sanki kasaba

Yoksun...

Dün,Yine bir adamın peşinden koştum

İki elinde iki poşet

Başında kasket

Sana çok benziyordu

babam

Yolunu kestim

Sen değildin
babam

Acayip acayip yüzüme baktı


Anlamadı

babam

Anlayamadı

Anlatamadım...

Boşuna çaldı telefonlar

Kapı zilleri boşuna

Biliyor musun

Kuru ekmekleri ıslattım dün

Hastanede olduğu gibi

Sonra balkona koydum

Kuşlar seni sordular babam

Çoktandır görünmüyor dediler

Nasıl söylerim babam

Nasıl...

Bakkaldan bir torba yem aldım

Çınar altında kumrulara döktüm

Güvercinlere

Önce çekindiler

İnemediler

Sonra,Tek tek süzüldüler

Hiçbir şey sormadılar

Galiba anladılar

Çocuklar geçti kapının önünden

Hafif aralayıp bahçe kapısını

Bir şeyler fısıldaşıp

Birbirlerine baktılar

Sonra, biri

Ürkek adımlarla girdi içeri

Şeker kutusunu açtı

Önce kendi aldı

Sonra arkadaşları

Gülümsediler yüzüme bakıp

Seni sordular...

Babam ,Ben geldim...

Asmada üzüm yok bu sene

Çiçekler kurumuş

Boncuk ta yok ortalarda

Çağırdım gelmedi

Belki senin oralardadır

Kimbilir !


Babam,Ben geldim...

Erik ağacının altındayım

Burası çok kalabalık be babam

Bir o kadar da sessiz

Yaban otlarını ayıkladım

Güller çiçek açmamış

Belki zamanı değil

Biraz su döktüm

Mezar taşını okşadım

Babam

Adını bile yanlış yazmışlar

Biliyor musun

7/12/1999 tarih doğru

Biliyor musun ?


Ben seni çok özledim be babam !

Babam benim !

Canım babam.....



Nurten Altınok15-12-2000
Web Analytics