Takma Kafana - (HAFTANIN KAHKAHASI)


Genç adam sevgilisiyle birlikte koşa koşa eve gelmiş:

-'Anneeee, babaaaa...Iste karşınızda dünyanın en güzel kızı ve biz evleniyoruz.!!!'

Annesiyle babası çok heyecanlanmışlar. Hep birlikte yemek yenmiş,derken babasi genç adamı bir kenara çekmiş, ve demiş ki :

-'Bak oğlum....Annenle ben 30 yıldır evliyiz, o harika bir eş ve harika bir annedir ama yatakta hiç bir zaman beni yeterince mutlu edemedi...
Benim de başka kadınlarla birlikte olmaktan başka çarem yoktu... Bu yüzden, ne yazık ki gerçeği bilmelisin... Bu kızı tanıyorum , annesini de. Oğlum bu kız senin kardeşin...'

Genç adam çok şaşırmış çok da üzülmüş, ama tabii yapacak bir şey yok ve kızla ayrılmışlar.Bir kaç ay sonra genç adam yine kızlarla görüşmeye başlamış, derken bir sene sonra yine yanında güzel bir kızla eve gelmiş ve:
-' Anneeee, babaaaaaa işte sonunda hayatımın kadınını buldum.Ve evlenme teklifimi kabul etti.!!'

Yine hep birlikte kahveler içilmiş,konuşmalar tanışmalar derken babası yine genç adamı bir kenara çekmiş :

-'Oğlum bunu söylemekten nefret ediyorum ama ben bu kızı da tanıdım, onun annesiyle yıllar önce beraber olmuştum ve o da senin kardeşin...' demiş.

Genç adam artık iyice yıkılmış ve olanları annesine anlatmaya karar vermiş :

-'Anne.iki kez sevgililerimi sizinle tanıştırmaya eve getirdim,ve babam ikisinin de anneleriyle zamanında işi pişirmis.Iki kızın da benim kardeşim olduğunu söyledi... Bilmen gerektiğini düşündüm...'

Annesi gülmüş:
-'Oğlum sen onun sözlerini kafana takma, o da , senin gerçek baban değil..'

Hiç yorum yok:

Web Analytics