Akıllı olun , zeki insanlarla uğraşmayın .Yoksa...

Üniversite yemekhanesine giren bir öğrenci tüm yerler dolu olduğundan gidip üniversite profesörünün oturduğu masaya oturmuş.
Profesör kaşlarını çatarak:
'Öküzler ve kuşlar aynı masada oturamaz!'
Öğrenci:
'O zaman ben uçuyorum...'
Profesör cevaba çok sinirlenmiş, sınavda o öğrenciye takmış ve sınavını başarısız geçmesi için elinden geleni yapmış.
Yalnız sınavda o öğrenci, tüm soruları mükemmel bir şekilde cevaplamış.
Profesör o öğrenciye:
-Sana son bir soru soracağım , demiş.
'Yolda yürürken iki torba bulduğunu hayal et, birinde akıl var, diğerinde ise para var. Hangi çuvalı alırsın?'
Öğrenci:
'Para olan çuvalı seçerdim...'
Professor:
'Ben akıl olan çuvalı seçerdim...'
Öğrenci:
'Normal! Kimde ne eksikse onu seçer...

Profesör cok sinirlenmiş, öğrencinin not defterini alıp içine ' Öküz ' yazmış.

Öğrenci nota bakmadan odadan çıkmış.
Bir dakika sonra öğrenci kapıyı aralamış :
"Sayın profesör, imzanızı atmışsınız, fakat notumu yazmayı unutmuşsunuz.' "

Hiç yorum yok:

Web Analytics